Wednesday, May 4, 2011

short sem la





hello hello kitty
ape kejadah binatang
nie ade kt bl0g aku?
xde hell0 hell0...
~ASSALAMUALAIKUM~

hah..nak ckp psl short sem..short sem tu ape?sem pendek?
gigihnye nak translate..short sem ni sem 3...
sem 3 nie bole ambik subjek2 wajib Uni je..x bole ambik subjek berat2
s0 kalu kite ambik subjek2 Uni ni mase sem 3
senang nnt untuk sem2 yg akan datang,,,
lupe lak..sem tu adalah semester....kang garu2 perut lak sbb x taw sem tu ape kan

tapi,yang aku bengangnye..aku x boleh daftar BI utk sem 3 nie..
org2 dekat pusat pengajian tu kate...'sem 3 ni adalah untuk pelajar2 tahun 2 je'
-ade aku kisah?-
dlm hati aku.."makcik..alang2 saya ade peluang bg la saya daftar"
apepon aku hanya mampu tersenyum benci ...
akan ku cuba daftar subjek lain utk menyenangkan aku sem2 akan dtg..
INSYAALLAH

tp btol ckp senior tue..'short sem bosan weyh'
seyes bosan...aku merana dok sini..rase2 x nak ambik short sem je...
tp memikirkan akan pelajaran..maka dgn tgn
terbukak sikit..ambik la short sem

kafe dah la jual makanan ala2 makanan banduan..
adoyy..nak je masak sendiri kt kafe tu..kang aku x dibayar kan..

nseb baik ade perkhidmatan bas..
bas pon ala2 bas membawa lembu2 dari kandang kan
papepon syukur..x payah nak bwk moto or kereta


dapat bas nie..aku x nak turun dari bas pon

papep0n..time short sem..aku akn selalu balik...
balik naik ape?k0 kisah ape?naik ktm la dato'&datin
rumah aku pon dekat je kan..kat klang..
klang yg dekat2 dgn chicago besebelahan dgn tokyo tu

papep0n..short sem ni...mengharapkan yg terbaik..
bosan x bosan..nme pon belajar kan...abs short sem..nak keje
keje ape?aku x tahu..


5 comments:

fatt9109 said...

ade aku kesa ko amik short sem??
hahaha..pape pon best blog ko.....gud luck ek..

Ayieq Eqer said...

ade aku kisah ko kisah ke x?hahhaha
thx..ko pon gudluck =)

NasZ said...

terbaek!!! Tak penah amik short sem masa studi dl sebab semua subjek lulus..huhu...last CGPA 3++ ..huhu..Alhamdulillah..

KORANG RASA HANDSOME/CANTIK KE?

Ayieq Eqer said...

wah..congratz...short sem bukan repeat paper taw..sape2 je bole amk..memudahkan...papep0n tahniah...
=)

zey said...

yeah! itu lar semangat bershort sem yang kita nak dengar!