Wednesday, May 25, 2011

amacam cuti?





assalamualaikum

how u guys feel?feels bling bling kn?thumbs up !!
*bling bling tu adlah sihat..aku cilok dr movie mane ntah..xdela...
bling bling tu sbnrnye emas...aku yg tukar mksd die..
bling bling butterfly...ko ade?



hah...nak cter pasal cuti.....*cuti ker?walhal short sem kan?
abaikan 0keh ~

cuti kali nie lame kan...bagi xde pape seperti short sem mcm aku nih
lame la tu..smpi bln 9 katenye....
ramai kwn aku ngah membina tembok lemak katanya di bawah lapisan kulit masing2
ade plak kwn aku yg dh dpt kerja...g0od ! gaji kene kasi aku...! amaran separuh keras~

cuti lame2 pon x sedap gak kan...mcm xde feel plak..
ye la..sbl0m cuti kan..kite kene pegi kelas...tiap hari ade kelas
kadang2 tue ade la ponteng berSEBAB.....
sebab....erm..gulp.. gulp....sebab aku punye suke yer.. =)

antara aktiviti cuti kalau x cari kerja...
makan,minum,tido,fb,berblog,twitter,lepak,jln2 ngn kwn,dan sewaktu dgnnye...
kalau ade yg nak tambah,
mkn minum,masak,jemur pakaian,basuh pakaian,basuh pinggan
siram bunga,tanam pokok,dan lain+
macam lagi.
*rase2 diri k0rg yg mne?yg mule2 kot..o0pss..



nie org rajin..jgn slh sangka...rajin tid0

papepon, cuti lama ni manfaatkan la yer...bagi aku,,,nk cr kerja pas abs short sem
sbnrnye,skrg pon ngah cari keje...sbb short sem bkn busy mne pon
tp nnt la..nk relax dlu..kasi lemak2 menebal seperti
jaket musim sejuk
pastu baru cari keje...baru feeeeeel
jom keje....p/s:gamba hiasan je

akhir bicare ..hepi holiday,,,yg mane ade aktiviti tu..have fun...
buat la bnde berfaedah
jgn la hisap dadah..
jage diri masing2 dan kesihatan
paling utama..jgn tinggal SOLAT..
solat 5 waktu...x boleh kurang,,,!!

No comments: