Wednesday, May 11, 2011

patah tumbuh semangat




~assalamualaikum~
hye guys.
.
h0w d0 u d0??
feeling2 k0 yer nak ckp 0rg putih..*putih ke?o0pss...s0rry

hah..gua ade cerita a.k.a. st0ry maw bagitaw kalian..bukan ape..
nie slh satu ape yg berlaku kt gua beb...
*k0 mampu nampaknya utk jadi r0ck*

kadang2 kite sebagai manusia kan,*ade pulak kambing kt sni kan..
kita akan menempuh hari2 yg
mendtg tu dgn
pelbagai cara dan perasaan..

mmg kita sbg org ISLAM kene mulakan hari kita dgn sembahyang subuh...
kalau kita rajin solat subuh+berd0a..rezeki senang nak masok..
bt0l atau tak tu..terpulang pd diri sendiri..btolla!!!papep0n..yang baik tu buat la..
x rugi pon buat bnde baik...
mari same2 kearah kebaikan+keredhaan Illahi

....tu selingan jap...
ade pulak selingan kn dlm bl0g...
nak share...kadang2 bg0n pg aku rase heppy..sbb ape?sbb aku x kisah...
sbbnye mmg rase heppy....xtaw sbb ape..
kalau jln je..mesti senyum..lantak k0 la nk kate aku gila ke kacak ke...
yg penting aku heppy...pastu..kerja semua berjln dgn lancar tanpa aku kene hanjeng dan dihanjeng...
.

tapi tapi tapi..
aku mmg dalam pantang....aww..silap..mmg pantang kalu time aku heppi
ade manusia yg patah+hilangkan keheppian aku...
masalahnya..k0 x nmpk ke ak ngah heppy?ttbe jek nak d0wn kan aku kn...
tu la manusia....sifat naturalnye mmg suke down kan org lain..bkn semua la..
sesetgh je...kalau ko nmpk seseorg tu hepi...ape slhnye tumpang kehepian die..
jgn la nak down kan org tu dgn kate2 k0..
mmg kdg2 kite x perasaan dgn ape yg kite ckp..tp..seel0knye..fikir dlu sbl0m buang
buang kata2 drpd mulutmu bukan buang sampah

sedih taw..sedang ku dlm kegembiraan....ttbe..sembang2 dgn member...
die ckp bnde yg hilangkan m00od gembire aku..waduh!!.rase nak gelek je 360 darjah
bukan aku yg gelek..aku buat org tu gelek..

bila hati rase gembira+tenang kita mudah selesaikan semua kerja
dgn mudah dan cekap..cewah...*k0 ade?
semua manusia x lari drpd masalah...the best solution is
to feel heppy...
insyaallah semua berjln dgn baik...

dgr lagu nie...
bila anda gembira tepuk tgn..clap clap..2x
*nyanyi sendiri yer..suara aku ibarat tenggiling berduet dgn celine dion sedapnya*
motif sgt ko heppy feet?

No comments: