Thursday, June 10, 2010

..cerita pasal couple...

aku tak pernah bercinta...tapi bile tengok orang couple macam teringin pulak..tp aku telah membataskn diriku agar tidak couple buat mase ni...knpe...???
1)buat kite mcm lemas dan rimas
2)sekejap je kite berksh-kasihn ngn si die...lepas tu...herm..~
3)mcm hangat2 tahi ayam je...
4)lupe tanggungjwb kpd diri sndri...
5)perlu ke jadikn si die sbg motivasi...herm..~
6)mcm buang mse je..
7)terase mcm dikongkong..
8)asyik nk jge hati si die je...
9)membebankan diri sendiri je..
10)terdorong utk lakukan bnde2 x elok...
..sebenarnye..semue ke-10 perkare ni ade huraiannye..tp..pnjg kalau aku nk hurai.....
sbb tu la aku tak couple....hehehe....
pendapat orang psl couple ni lain...
aku yg x couple ni,kwn2 aku yg couple slalu mintak pndpt aku psl couple..
eg:ape aku nk wat klu diie merajuk..
aku jwb je la...heheh....tp couple ni..aku xtaw nk ckp..
kebanyakkan org couple juz utk suke2 sebenarnye...klu kate die syg ngn si die..btol2 ke die syg..??tepuk dada..tnyla hati..
remaja zmn sekarang mmg sukar diramal...mcm2 bole dibuat..ade yg wat baik..ade plak yg sebaliknye...
so..kpd yg dh ade couple tu..pndi2 jge dr msg2....yg xde tu...herm...just wait la...

5 comments:

amirah aishah said...

couple time kawen nnt.. huhu

Faiq eqer Aluwi said...

btol tu mirah......hehehe

amirah aishah said...

eee awkward aku dgr ko pggl mirah.. hahahahaha

sitihanisahali said...

aku pn pk cm ko dlu..tp tetibe TER jumpe lak yg aku cr b4 ni en..TER x jd lak cite2 aku nk tggu umo 20 br kapel..da TER kapel awl lak..haha..tp aku kapel bkn suke2.. ;))

Faiq eqer Aluwi said...

anis:xpe..at least ko taw kapel tu mcm mne....